Gabbi & Johannäh ♥

Chaaa! :')
Just nu är jag med Johanna och vi kollar på Ugly betty och äter B&J! oooh jag älskar att cookie dough så himmla god asså. Men aja, men vid 10 tiden så ska Johannas pojkvän komma och hämta oss och så ska vi åka hem till Johanna. Där jag kommer spendera natten med henne och Moa, vi ska nog bara chilla och mysa lite. Kommer bli mycket trevligt, nu under all jul stress, haha :D Inte för att jag har behövt stress i år med alla julklappar och sånt. Har redan köpt alla julklappar och slagit in dom, riktigt fint också! ;) Har till och med hunnit att köpa julklappar till mig själv (a) Det är nog första året som jag har gjort klart allt i tid, brukar alltid få stressa dom sista dagarna.

Men nu ska jag vara social med min underbara Johannäh och äta klart min glass.
Uppdarerar kanske lite senare hemma hos Johanna.
Puss så länge / Gabriella Hilton ♥

Postat av: moa ♥

GABBI! ring mig foooort, eftersom du inte kan svara i din mobil ;)



Puss på er flickor, Gabbbi and Johannäh jag ääälskar er mest ♥

2009-12-22 @ 20:48:30
Postat av: Anonym

kan du inte ha en frågestund? :'D

2009-12-23 @ 00:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: