shopping, film och packning

Nu är jag och Felicia hemma hos mig.
Kom nyss hem från stan, kollade runt lite i butiker och drack chailatte :')
Idag köpte jag;
› Klocka för 299 kr
› Parfym för 180 kr
› Solglasögon för 120 kr
› Bikini för 145 kr
Sammanlagt ; 744 kr

Imorgon kväll åker ju jag till min pappa i L.A, runt 22 går planet!
Köpte solglasögon och bikini för det kommer komma till användning där :)

Men nu ska jag börja packa lite ner saker i min louis vuitton resväska som jag fick i julklapp av min mamma ♥
Ska fjäska för Felicia så att hon hjälper mig också, hihi (a)

Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥


Postat av: ffelicisha ♥

HAHAHAHA nej Gabbi! Du får fan packa din jävla väska själv ;) Noot! Ofc så hjälper jag dig <3

2009-12-27 @ 20:34:03
Postat av: Anonym

wtf! shoppar du varje dag eller? ;)

2009-12-27 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: