Svaren del 3

Svarar på dom sista frågorna nu :)

Har du bra betyg ?
Jadå, inget ig iaf :)

Vilket år föddes du?
1994 , var året då jag föddes

Vad för slags mobil har du?
En iPhone 3G

Hur länge har du haft din hund?
I fem månader

Vilket är ditt favorit djur?
Tycker inte om något speciellt djur, men typ hund, fast jag gillar bara chihuahuor :)

Hur mår du idag då?
Väldigt bra faktist, du då? :D

Är du nöjd med dina julklappar i år?
Oohja, jag blev jätte nöjd, kommer ju få flera när jag kommer till L.A

När fyller du år?
29 mars

Vilken är din favorit årstid?
Sommar, lätt!

Håller du på med någon sport?
Yes, konståkning

Hur mycket väger du?
normalt :)

Vad ska du göra på nyårs afton då?
Jag vet inte, hade planerat att vara med mina kompisar  i Sverige och festa, men nu kommer jag ju vara i L.A ;s

Röker du och dricker alkohol?
Tyvärr ja!

Är du shopping beroende?
Nej, absolut inte!

Är du oskuld?
Kanske, kanske inte ;)

Festar du mycket?
hmm, ah

Vad är ditt hela namn?
Gabriella Gloria Theres Nikolina Hilton



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: