take care of yourself!

Sådära, nu har jag legat i jacuzzin i femtio minuter och sen en snabb dusch så nu är jag freeesh!
Känner mig väldigt sliten idag, eftersom natten var väldigt vild och sov bara i ca 4½ timme -.-
Har ont i fötterna för att har dansat och sprungit om kring i dom nya skorna som var väldigt 'hård' så har skavsår på hälarna! :(

Idag ska jag bara vara hemma och Felicia kanske kommer över ett tag också, vi ska nog kolla på film och mysa. Jag måste även börja packa lite också eftersom imorgon 22.30 går mitt plan till L.A :D Kommer hem på söndag igen. Vet inte riktigt om jag kommer blogga när jag är där eller inte, vad tycker ni läsare? Felicia kommer iaf gästblogga lite ;)

Ska ringa Felicia nu och höra hur vi ska göra.
Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: