boring!

Jaha Krille är nog världens tråkigaste som inte vill komma och hämta oss så vi får väl stanna inne ikväll.
Ska väl kolla på film och mysa lite under våra duntäcken :)
Ringde min låtsas pappa som är på väg hem och bad honom köpa med sig lite chai latte till mig och Felicia.

Såg också satt det var någon som undrade om Felicias pojkvän Krille, är Rahlenfeldt?
Och NEJ det är det inte (:

Bjuder på två låtar som jag lyssade på under hela Los Angeles resan :


Alexandra Burke ft Flo-rida - Bad boys


Miley Cyrus - Party in the usa

Postat av: moa ♥

Jag älskar den första låten :'D

2010-01-06 @ 23:10:47
Postat av: Paula

eey gabbi, when do you come back to LA ?

I miss you :(



I love the songs!!

2010-01-06 @ 23:11:59
Postat av: Lauren

Nice blog Gabbi :)

I miss u, when are u coming back ?

ILY <3

2010-01-06 @ 23:13:45
Postat av: holly

tack :)

2010-01-06 @ 23:28:13
URL: http://thisisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: