Feliciäh gästbloggar!♥

Cha cha Gabriellas läsare! :)
Gabbi orkade inte blogga så då slänger jag in ett inlägg istället.
Kan ni gissa vart jag ska sova inatt då?
Jooo, hemma hos Gabriella, haha suckers! :D
Min bebis flyttar ju snart :(  Jag vill ju ha kvar henne här hos mig, men jag ska fan kidnappa henne och aldrig släppa henne. Haha nej jag bara skoja :)

Men nu ska jag vara lite seriös här! Det finns verkligen ingenting att blogga om ?! :o
Så ge mig förslag (a)
Men jag kan ju berätta vad vi gör nu, jo vi ligger hemma i Gabbis soffa och chillar. Kollar på gammalt Top model avsnitt, har ingen aning om vilken säsong det är med helt fel tjej vann -.-
Som sagt så ska jag, Gabriella, Krille och Anton gå på bio ikväll. Alvin och gänget 2 blir det nog (H)

Puuuuuuuuuuss ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: