Feliciäh gästbloggar!♥

FÖRLÅT FÖR ATT DET INTE HAR VARIT NÅGON UPPDATERING HÄR PÅ GABRIELLAS BLOGG!
Eftersom Gabriella är i Los Angeles och har det trevligt så har inte hon kunnat blogga. Hon ringde mig och berättade att hennes svenska internet inte funkade och hon hade en massa andra problem med internet.
Och jag som skulle gästblogga medans hon är borta på semester har inte skött min uppgift ordentligt! :(
Har verkligen inte haft tid och har inte haft tillgång till en dator hela tiden heller.

Men iallafall, Gabriella åker hem imorgon och kommer hem på Måndag morgon :'D
Yes! Jag ska såklart stå där på Arlanda och möta henne. Min älskling!♥

Min nyårsafton var ganska kul, men den spårade ut till sist och det var inte lika kul utan Gabbi :(
So tell me, how was your new years eve? :)

Kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: