God natt

Vet att det har varit dålig uppdatering hela dagen idag. Men det blev vara så jobbigt nu när skolan började idag ;)
Men imorgon lovar jag att jag ska uppdatera lite bättre, men som ni kanske förstår så är ju faktist skolan viktigare än bloggen så jag kommer ju inte kunna uppdatera under dagen. Men jag ska försöka att slänga in ett litet inlägg på morgonen innan jag drar och sen på engång när jag kommer hem igen :)(Y)

Skööönt med fredag imorgon. Men börjar halv nio så jag måste gå upp typ halv sju - sju. Så jag ska nog sova lite nu.
Hörs imorgon
God natt älsklingar
Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: Julia

God natt Gabriella! :)



Men jag har en idé om vad du kan skriva om.

Det skulle faktist vara roligt om du skrev dina morgonrutiner. Alla har ju olika :D

2010-01-14 @ 23:25:47
Postat av: Gabriella Hilton ♥

Tack för idén ! Men det ska jag lätt kunna fixa :)<3

2010-01-15 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: