Good morning

Nu har jag äntligen vaknat men känner mig helt död! Hoppas bara jag inte blir sjuk -.-
Aja, somnade vid fem inatt vaknade åtta av att Felicia skulle till skolan låg kvar i sängen och kollade på tv och typ halv sov medans hon fixade sig. Gick ner till köket och hämtade upp frukost. Åt frukost med henne och sen drog hon till skolan så då somnade jag om och sov tills nu, typ.

Jaha har inte hunnit att planera dagen än men det jag vet att jag ska göra är att shoppa med mammi. Ska nog köpa ett par nya convere och lite skolsaker, haha mammi betlar :'D
Och sen vid fem så ska jag möta A på stan så ska vi fika och kanske gå på bio med Krille och Felicia.
Men nu ska jag duscha och göra mig i ordning för snart kommer nog mamma och hämtar mig..
Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: Anonym

Asså vad tycker dina föräldrar om att Felicia nästan bor hemma hos er och vad tycker hennes föräldrar om att hon aldrig är hemma ? :s

2010-01-12 @ 12:41:54
Postat av: Gabriella Hilton ♥

sv : Ja du, mina föräldrar bryr sig inte så mkt om det faktist. Dom tycker bara att det är trevligt att ha henne här och dom tycker att hon känns som en familjemedlem. Och om Felicias föräldrar vill jag inte berätta om eftersom det är ju Felicias sak, men dom vill ju självklart att hon ska vara hemma oftare. :)

2010-01-12 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: