Having a sleepover

Som sagt så är ju jag ensam hemma hela natten, så då ska Felicia, Krille och Anton sova över här inatt!
Dom andra som var här och kollade på film  har åkt  hem nu, och vi fyra som är kvar ska nog kolla på en till film och sen sova.

Kan berätta lite mer om dagen imorgon när jag har mer tid och orkar! :)
Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-08 @ 00:34:24
Postat av: Paula

who's anton gabbi? ;)

2010-01-08 @ 00:41:20
Postat av: stina ♥

nämen Gabbi, inga killar ska väl sova över när du är ensam hemma ?! :D

Hahahah, puss på dig gumman!

2010-01-08 @ 00:42:39
Postat av: Lauren

oooh, Gabbi has boys in her bedroom! :)

2010-01-08 @ 01:02:19
Postat av: Anonym

vilka filmer kollade ni på? :)

2010-01-08 @ 02:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: