Nattbloggning

Somnade för typ två timmar sen men vaknade igen för typ 30 minuter sen och nu kan jag verkligen inte somna om :/ Don't know why!
Men Felicia ligger har bredvid mig och sussar så sött :) Vi brukar alltid väcka varandra på nätterna om vi inte kan somna men jag struntar i det nu för hon ska ju upp tidigt till skolan imorgon. På torsdag börjar jag -.- Jag vill verkligen inte!!

Eftersom klockan snart är fyra på natten så finns det ju inte så mycket att göra så jag ska bara godkänna och svara på lite kommentarer och sen ska jag nog checka in några bloggar, och sen ska jag nog försöka att sova igen
Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: Cleo

Jag kan inte heller sova, och jag ska till skolan imorgon -.-

2010-01-12 @ 04:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: