svårt val

Nu är det så här att jag vet verkligen inte hur ska jag göra, bo kvar i Sverige och fortsätta plugga här eller flytta till min pappa i USA och plugga där ?!

Jag vet att om jag flyttar så kommer jag få en bättre framgång i livet, men jag vill ju verkligen inte lämna mina familj här och alla mina vänner..
När jag är i LA känner jag mig verkligen hemma och jag trivs där, men Sverige är ju ändå mitt hemland och det är hit jag tillhör.
Det här är något jag tänkt på länge men aldrig tagit upp det i bloggen. Självklart har jag pratat med mina föräldrar om det och min mamma vill ju såklart att jag ska stanna i Sverige men hon tycker även för mitt egna bästa att jag ska välja  själv. Och min pappa vill ju självklart att jag ska flytta till honom i LA. Mina kompisar i Sverige vill ju också att jag ska stanna kvar.
Men jag har en idé, att åka till LA i ganska en eller två månader så får jag helt enkelt välja efter det..
Men vi får se hur det bli, ska prata lite mer med mina föräldrar och kompisar.

Kommentera gärna och säg vad ni tycker och ge gärna idér på hur jag ska lösa det här ?! :)
Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: moa ♥

Gabbi, jag förstår att det är ett väldigt svårt val!

Men jag tycke du ska stanna kvar här i Sverige med oss föralltid :) Hur ska jag annars överleva?

2010-01-08 @ 01:03:59
Postat av: Lauren

Come to LA Gabbi !!!!! :D

2010-01-08 @ 01:16:08
Postat av: Anonym

Jag tycker att det där med att flytta dit i en eller två månader skulle nog vara bra :)

Sen kanske det blir lättare att välja då..

2010-01-08 @ 01:46:15
Postat av: Anonym

Tycker du ska åka dit i någramånader och testa :)

2010-01-08 @ 02:05:12
Postat av: Anonym

min dröm har alltid att flytta till LA

2010-01-08 @ 02:06:44
Postat av: wendy

Jadu riktigt svåra val!

Men det kanske skulle vara lättare att bestämma om du åkte dit och provade ett tag,som du själv sa! :)

2010-01-09 @ 03:12:56
Postat av: ffelicisha ♥

Gabriella Hilton! Du ska fan inte någonstans! :o

Eller om du flyttar till usa så kan du väl iaf ta med mig ?! :D

Puss på rumpan

2010-01-09 @ 03:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: