MY SUPER SWEET 16

När? På lördag 6/6 22.00 - 02.00
Vart? Club glamour i Los Angeles
Tema?
vitt, rosa och glitter

Nu är det exakt 3 dagar kvar tills min sweet sixteen :D!
Har bjudit lite över 200 personer, och som tur är så fick min underbara pappa tag på ett stort ställe som vi kan hålla till på. Club Glamour som ligger i Los Angeles och där får det plats runt 300 personer. Har också fixat en DJ, han är super duktig, DJ B heter han. Och såklart så måste jag ha en artist också, men det är pappa som ska fixa det och jag har ingen aning om vem det blir. Hoppas såklart på Chris Brown fast jag tror faktist inte att han kommer komma!
Som jag berättade tidigare idag så beställde jag två klänningar idag. En till entren som jag ska göra (den är såklart hemlig!) och sen en som jag kan festa i. En rosa och en med massa glitter. Min dejt kommer vara Ryan, och så har jag några vänner som ska vara VIP också. Hoppas verkligen att jag får min dröm bil också, hehe hoppas att jag har en snäll pappa! Mer får nu inte veta förens efter festen ♥

Postat av: Sandy <3

menaru allvar med det där ? :OO bor du i la ?

2010-08-04 @ 15:11:39
URL: http://liittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: