Shopping

HEEEY :D
Är hemma nu igen efter en stor shopping med min pappa.
Och min pappa är inte vilken pappa som helst, han är världens bästa, underbaraste och snällaste pappan i världen :)♥

Med mig hem efter shoppingen fick jag:
Tre bas linnen - ett vitt, ett svart och ett grått
Två mjukis shorts - ett par svarta och ett par rosa
Jeans shorts - mörkblå och lite slitna
Tre par tights - ett par vanliga tunna svarta, ett par tunna leopard mönstrade och ett par lack tights
Två par skor - ett par rosa tygskor och ett par svarta högklackade gladiator skor med lite nitar på
En väska - svart och nitar på
Lite smyken som örhängen, halsband och ett par nya röda wayfarer solglasögon

I ♥ MY DADDY! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: