Sista kvällen i Sverige

Hey bitches! ♥
Är fortfarade med Felicia babe, och hon ska sova här inatt, eftersom det är min sista kväll i Sverige på en heeel vecka ;)
Just nu sitter vi och kollar på Jackass på Mtv. Felicia tycker dom är fett roliga och coola men jag tycker dom bara är störda och jobbiga! haha

Idag har vi bara chillat. Vi är verkligen sliten efter nattens galna fest, men roligt hade vi också!
Vi har varit nere på stan och shoppat lite som jag skrev i ett tidgare inlägg.
Och så har vi myst här hemma, kollat på film och druckit cola.
Vi har även hunnit prata med fem olika personer i telefonen.
Roligt har vi haft idag iaf!

Jaha, imorgon åker jag till L.A !! Det ska bli riktigt kul men ändå så kommer jag att sakna mina vänner, speciellt Felicia ♥
Vi hjälptes iaf åt att packa idag, så nu är jag klar med det (Y)
Och imorgon så ska jag vara med Felicia och kanske träffa någon/några andra personer. Men vi ska iaf fika.
Chailatte i mitt ♥ !
Men hör av er om någon vill träffas ;)

Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Bjuder på en låt också, en låt som betyder väldigt mkt för mig! ♥
Owl City - Fireflies



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: