At home now

Chaa! :')♥
Nu är jag hemma igen, och Felicia är också här. Hon ska vara här hela kvällen och vi bestämmde att hoppa över bion idag och istället vara här hemma och ta det lite lungt! För imorgon är det julafton! :D Ska bli riktigt trevligt med en massa julklappar och träffa en massa släktingar som jag har har träffat sen förra julen. Ett helt år! :'o

Det händer inte så mycket här hemma just nu. Mamma, Niklas och Beatrice är inte hemma så jag och Felicia lyssnar på musik på högsta volym och det gillar vi! :') Men just nu sitter Felicia och pratar i telefon med sin pojkvän och jag pratar med folk på msn.

På stan idag shoppade jag;
› halsband, armband och örhängen för 300kr
› en stickad kofta från gina tricot 399kr
› lack tights från gina tricot 299kr

see yaa!
/ Gabriella Hilton

Postat av: ...

oj,du shoppade för 1 oookr!? ;o

2009-12-23 @ 19:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: