Good morning

oj, vad länge vi sov idag! hehe Har inte så mkt tid på mig för jag måste fixa lite och sen ska jag åke ner till stan och möta underbara Felicia. Uppdaterar lite senare..

To do today:
  • låna johannas dusch en snabbis
  • föna håret, platta håret och fixa make-up
  • åka ner till stan och möta Feliciäh :)
  • shoppa, fika och sola solarium
  • åka hem till mig
  • äta middag med familjen och några vänner till familjen
  • gå på bio med Felicia & Bella
/ Gabriella Hilton

Postat av: ...

ddet ända du gör i ditt liv är att SHOPPA och spenadera pengar som dina föräldrar jobbar för, och sen får du dom och slösar upp dom på en gång! Gabriella, du borde skämmas!!! fy fan, du är en matrealist och shopoholic, du kanske inte ska vara så ego och börja tänka på andra också. Tänk på typ dom som inte har råd att hålla på som dig. Sök hjälp för fan!usch..

2009-12-23 @ 14:40:54
Postat av: moa ♥

moget av personen som kommenterade anynomt -.-

2009-12-23 @ 15:44:23
Postat av: moa ♥

kan han/hon inte stå för vad han/hon tycker eller? :s

2009-12-23 @ 15:45:06
Postat av: moa ♥

men Gabbi, du ska skita i dom fega anynoma personerna som klagar, han/hon är nog avundsjuk bara för att du har det bra och inte han/hon!

Men du är bäst gumman, älskar dig! ♥

2009-12-23 @ 15:46:33
Postat av: marcus

kan jag få din msn? ^^

2009-12-23 @ 15:50:08
Postat av: Anonym

varför har du och dina vänner så många smeknamn? :P

2009-12-23 @ 15:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: