DAG 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

jag har alltid haft väldigt svårt att bli riktigt kär på riktigt. så min första kärlek är i min nuvarande pojkvän, ryan ♥

han går på samma skola som mig, fast han är två år äldre. träffades på en fest efter skol lagets football match och det var nästan kärlek vid första ögonkastet, hihi! gick ju även med honom på min prom men då var vi bara vänner. är väldigt lycklig att jag har honom i mitt liv och utan honom skulle jag faktist känna mig riktigt tom.. ryan är en såndär underbar person som alltid är snäll, glad och positiv. finns alltid där för mig vad som än händer och är den perfekta pojkvännen helt enkelt! hela 5 månader har vi varit tillsammans snart, men det känns fortfarande som att jag är nykär hihi! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: