ÄNTLIGEN!

NU HAR JAG ÄNTLIGEN FÅTT MITT INTERNET! :D
är hur lycklig som helst, satt nu kan jag äntligen blogga normalt igen!
och nu är det precis en vecka kvar på sommarlovet.. inte kul!
orkar verkligen inte. men en bra nyhet är också att jag kanske ska åka hem till Sverige över julen :)
puss ♥

bjuder på en bild med fina taylor momsen

Postat av: sofie

fin blogg du har.

jag och min kompis har en blogg, och just nu pågår dagens fråga. vill ni hjälpa min kompis , för hon behöver verkligen hjälp?

www.fixling.blogg.se

tack på förhand.

kram!

2010-09-06 @ 19:59:43
URL: http://fixling.blogg.se/
Postat av: Mikaela mixen larsson

Sv: jag vet jag saknar dig verkligen , förstår inte att det känns så när jag inte känner dig men de är så underbart,

Vi måste typ bestämma en dag när vi är inne samtidigt på msn , men det kommer förmodligen att vara kväll för en och dag för en men strunt samma <3 när kan du?

2010-09-06 @ 20:49:21
URL: http://baaramiikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: