I CAN MAKE YOUR BED ROCK

idag så åkte jag och pappa till ikea och köpte en ny säng till mig. eftersom jag var så duktig och städa hela rummet igår så tyckte pappa att jag var värd en ny stor dubbelsäng. fick en dubbelsäng för att lauren sover ju över här ganska ofta och jag tycker om att ta upp mycket plats när jag sover. och det passade bättre in till mitt rum med en lite större säng, fast min gammla var nästan också en dubbelsäng.
men har iallafall skruvat ihop den nu och bäddat klart med mina nya sängkläder som också kom med hem från ikea. ska hoppa in i duschen nu innan lauren och B kommer hit och kollar på film. självklart ska lauren sova över inatt! måste ju inviga den nya sängen :) puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: