SAKNADEN ÄR STOR

hej älsklingar! :)
idag har det varit en riktig mys-dag. vaknade hemma hos B runt halv elva tiden.
fixade oss och sen åkte vi in till stan och åt en brunch. fick skjus hem och började på engång städa rummet.
rensade ut precis allting, garderoben, alla lådor, hyllor och en massa mer. hittade faktist en massa saker som jag letat efter ganska länge så det var ju riktigt bra. hoppade sen in i duschen och sen kom lauren över.
åt middag med min familj sen gick vi ut och gick lite i kvälls solen, för det är typ det mysigaste man kan göra!
sen gick vi hem till mig igen och kollade på ett sex and the city avsnitt. älskade lauren skulle egentligen sova över här men det blev inte så pågrund av lite saker!

men nu ska jag borsta tänderna och sen krypa ner under täcket och lyssna på musik tills jag somnar! puss
bjuder även på en underbar bild på en underbar person, ed westwick ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: