Felicia time

heeey :'D
nu är jag hemma hos Felici och vi är med Krille, Anton och Wille. Just nu kollar vi på någon dålig film, offside tror jag den heter. Men snart så ska vi dra hem till Anton och festa lite, det är ju faktist fredag idag! Och sen ska vi sova där inatt.

Kommer svara på resten av frågorna imorgon när jag får tid, mycket bra frågor ni ställer! (Y):D

Idag har jag gjort ganska mycket, vaknade runt 11, duscha och fixa mig. Sen drog jag ner på stan och fika med tjejerna. Stannade kvar ett litet tag på stan med Cleo. Sen åkte jag hem och då kom Felicia hem till mig. Pratade lite med min mamma och sen åkte vi ner på stan igen. På stan så piercade jag örat, tog ett hål uppe på örat och Felicia med. Sen drog vi till McDonalds och mötte Krille. Satt där ett tag och sen gick vi runt lite och jag köpte ett par nya klackskor. 10 cm klack, svarta med nitar och super snygga. Kostade 800 kr.

Haha nu klagar alla som är här att vi måste åka men att jag bara sitter med datorn. Känner mig så social med dom :)

Uppdaterar senare om jag hinner.
Puss;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: Anonym

vill du veta en sak? Jag önskara jag levde ditt liv ;)

2009-12-26 @ 02:46:25
Postat av: ffelicisha ♥

yeeeeah, party without us is not a party! :D

2009-12-26 @ 02:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: