Fika & julklappar

heeey mina älsklingar ♥
nu är jag hemma igen, blev en fika med Johanna, Bella, Yasmin, Cleo, Isabella, Moa, Sanna och Felicia på Waynes coffee hosue. Drack en chailatte och åt en vaniljbulle. Vi byte även julklappar

Jag fick
> En bok men en massa bilder, texter och allt var minnen av Felicia
> Ett halsband i guld med diamanter som bildade ett G av Sanna och Isabella
> En Darin tröja med hans autograf på av Cleo
> Tio par trosor i jätte coola färger och på baksidan står det sexy gabriella av Bella
> Ett halsband i silver och ett i guld där det står Gabriella av Johanna
> Present kort av Yasmin
> Och en film med hälsningar och minnen av Moa

Riktigt nöjd blev jag och jag älskar mina vänner mer än allt! ♥
Sen efter fikat så gick jag och Cleo på stan och kollade lite, jag köpte schampoo och så beställde jag en tid hos frisören. Så på söndag klockan 14.00 så ska jag klippa topparna och frächa till håret innan jag drar till L.A :D

Riktigt kul att alla ställer frågor på frågestunden, keep it up! (Y)
För den kommer snart avslutas!

Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: moa ♥

tack för min julklapp älskling! :D

hoppas du blev nöjd med filmen, hahaah! ♥

2009-12-25 @ 17:58:59
Postat av: Anonym

jag visste inte att du umgicks med cleo ;s

2009-12-25 @ 18:01:05
Postat av: Anonym

merry x-mas :D

2009-12-25 @ 18:01:27
Postat av: Anonym

tycker du om chailatte?:D

2009-12-25 @ 18:03:50
Postat av: Cleo

haha hoppas du gillade tröjan :) jag blev iaf jätte nöjd med min dolce & gabbana klocka, ILY GABBI <3

2009-12-25 @ 21:21:23
Postat av: Anonym

haha gulliga jullklappar du fick av dina väner :)

/ karin

2009-12-27 @ 02:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: