Good night

Nu äre dags att sova!
Har nyss satt på mig mina underbara pyjamas shorts som jag bara älskar och en oversize linne.
Har borstatt tänder och tvättat bort sminket så nu äre bara att krypa ner i sängen och sova.
Men jag är faktist inte så jätte trött! Haha sällan jag är pigg när jag egentligen borde sova.
Det blev att Felicia stannar över natten och det tycker jag bara är trevigt! Men just nu ligger hon och pratar med sin pojkvän i telefon, han som har spammat min blogg med samma kommentar typ 20 gånger. Haha Krille!

Imorgon så ska vi först äta den traditionella julfrukosten är hemma hos mig. Sen jullunch hemma hos Felicia med hennes familj och sen ska jag åka hem till min familj och äta middag med dom och släkten. Det ska komma väldigt många hit imorgon, tur vi bor ganska stort!

Förresten vad tycker ni om att Felicia gästbloggar? :D
Sov gott bitches ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: moa ♥

det är jätte bra att hon gästblogar! För hon är så bra, haha! (Y)♥

2009-12-24 @ 03:13:28
Postat av: krille

FELICIA VON LISTENSTAIN, JAG ÄLSKAR DIG MEST ÄLSKLING!♥

2009-12-24 @ 03:13:56
Postat av: Anonym

FELICIA VON LISTENSTAIN, JAG ÄLSKAR DIG MEST ÄLSKLING!♥

2009-12-24 @ 03:14:18
Postat av: Daniella

kul med lite gästbloggning! ^^

2009-12-24 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: