myyys med chanel & Clarissa

Heeey bitches ♥
Som rubriker lyder så har jag det lite mysigt med min älskade hund Chanel och min låtsas syster Clarissa :')
Vi ligger just nu mitt rum i soffan under ett varsit duntäcke och en massa kuddar och dricker chailatte och äter cupcakes, very nice!
Nu har jag packat ner precis allt som jag ska ha med mig till L.A , tror det är allt iaf ;D
Planet går ca 22 från Arlanda, så vid halv tio ska vi åka dit.
Såg förresten att det var en läsare som undrade om jag skulle åka helt själv utan min mamma, och Ja! det ska jag.
Och jag har även gjort det ca fem gånger innan. Och min pappa möter mig på flygplatsen i L.A :)

Men nu ska jag fortfätta mysa och ta det lungt innan jag ska åka!
Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: