NATTBLOGGISH!

Ciiiao all my readers! :'D
kolla på statistiken oh såg att det var fakist ganska många som har tittat in har på bloggen, mycket trevligt! Hur har ni alla hittat hit så har snabbt? :) Och så är det ganska många som har kommenterat också, pussar till er!♥ Såg i en kommentar att det var en person som ville att jag skulle ha en frågetund, men det ska jag kanske ha lite senare. Men jag såg även att det var många som ställde många frågor, och så har jag ju den dära listan som jag lovade att svara på kvar också. Men jag tänkte göra ett inlägg med bara era frågor och mina svar. Gör det kanske imorgon! Men tack alla som läser och kommenterar bloggen, ♥

Jag är fortfarande kvar hemma hos Johanna, men snart kommer hennes pojkvän och hämtar oss och så har vi planerat att vi ska åka ner till the city och vara med några kompisar. Ska bli riktigt kul att träffa en massa personer som jag inte träffat på länge. Men nu ska jag platta håret och sen så drar vi. Kanske uppdaterar när vi kommer hem igen, Puss!
/ Gabriella Hilton

Postat av: anni.

sv; jag vill gärna läsa lite mer först, men lite senare kanske?! :)

återkom gärna, när du kommit igång lite mer. :)

2009-12-23 @ 00:35:20
URL: http://ahuhtala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: