Svaren del 1

Tänkte svara på 20 frågor nu, och flera sen :)

Vem är din bästa kompis?
Har ganska många bästa kompisar, men den som jag umgås mest och har känt längst är Felicia von Listenstain

Är du singel?
Haha, nja kanske eller kanske inte

Heter du Hilton på riktigt? Eller haru bara hittat på det för du är att du gillar Paris Hilton?

Haha, många som undrar det! Men Hilton är mitt riktiga efternamn och har alltid hetat det. Men jag tycker även om Paris Hilton :')


Är du släkt med Paris Hilton?
Nej, det är jag inte. Vi har bara samma efternamn!


Vem är din favorit artist?
tycker om många, men en person som jag verkligen gillar och har en liten crush i är Darin!♥


Vem är din förebild?
Jag ser verkligen upp till Kenza och Tyra Banks


Har du alltid bott i Stockholm?
I Sverige har jag bara bott i Stockholm, men jag har även bott i andra länder


Hur gammal är du?
15 år


Vad gillar du för slags killar?
Asså jag gillar ingen speciell slags killar, men dom med bra personlighet, bra klädstil, snäll, gullig och söta


Varför bor din pappa i USA?
För att han kommer egentligen där ifrån och han har eget företag där så han jobbar där och då kan han inte bo i Sverige


Har du mycket släkt i USA?
Ja ganska mycket faktist, och jag älskar dom och saknar dom väldigt mycket! :)


Har du någon piercing?
Ja, en i naveln och en i tungan


Har sett dig i skolan flera gånger, och jag undrar hur du kan få ditt hår sådär fint och lockigt?
Först tvättar jag håret sen fönar jag det så att det bara är lite fuktigt, sen när det är fuktigt så flättar jag det. Och sover med flättorna. Sen dagen efter så använder jag min locktång och sen plattar jag håret lite grann med min platt tång på svag värme. Men bara dom största lockarna och så att inte håret blir helt platt.

Vad spenderar du mest pengar på?
Det är nog kläder, smycken, skor, väskor och fika på stan ;)

Kan inte du skriva upp allt som du shoppar och hur mkt det kostar så vi får veta hur mkt du spenderar varje månad?
Haha, jo det var faktist en bra idé :) Får väl se hur det blir med det!

Varför bloggar du?
Ärligt så vet jag inte ;s Men vill bara det för jag tycker det är kul!

Är du kär just nu? Och i vem isf?
Hehe kanske, kanske inte!

Hur många besökare har du?
Lite över 400, kanske inte så många men jag har ju faktist bara bloggat i tre dagar :')

Har du nån gång varit i Norge?
Nej, det har jag faktist inte!

Vilket är ditt favorit land?
Har ganska många, men USA, Thailand, Spaninen, Frankrike och Italien

Postat av: ffelicisha ♥

ooh sweetie! I love you ♥

Du är min bff idag, imorgon, föralldtid ..

2009-12-26 @ 02:48:32
Postat av: Anonym

varför är kenza din förebild? :D

2009-12-26 @ 02:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: