Svaren del 2

Jaha, svarar på 20 frågor nu igen :'D

Hur vill du att din framtid ska bli?
Att den blir bra! :D Men jag har planerat att flytta till L.A när jag har gått ur skolan och sen plugga mode där borta. Sen får jag se hur resten blir

Vill du gifta dig och skaffa barn?
Ja när jag blir äldre vill jag iaf gifta mig, men skaffa barn vet jag inte riktigt det får vi se,

Gillar du ditt namn?
Jadå, tycker väl inte att det är något större fel på det

Skryter du ofta om hur mycket pengar du har?
Haha nej, vad är det att skryta om liksom?

Vart i Stockholm bor du?
På kungsholmen, men vi ska kanske flytta om ett tag

Vad tycker du om bögar?
I loooove them! Har en bögkompis som heter Henrik, fett söt och snäll

Skulle du kunna skaffa en tatuering?
Nja, kanske! Det beror på vart och vad det är för tatuering

Skulle du kunna skönhetsoperera dig?
Kanske, beror också vad vad för slags skönhetsoperation

Gillar du Michel Jackson?
Nja, asså jag är inget fan precis men vissa av hans låter äger verkligen. Synd att han dog i sommras!

Vad tycker du om din låtsas pappa och hans dotter? Och hur är det att bo med dom, och inte din riktiga pappa?
Det är absolut inget fel på dom, gillar dom! Asså det är faktist inte något som jag brukar gå och tänka på

Hur lång är du?
1.62 m ganska kort, haha!

Vad gillar du för slags musik?
Gillar det mesta , förutom hård rock, dansband och punk typ

Vilken sko storlek har du?
haha, 37-38 men kan ibland ha 36

Använder du mycket klackskor?
Ja, men mest på sommaren

Har du några syskon?
Nej, bara en låtsas syster som är två år äldre än mig

Vart får du alla dina pengar ifrån?
Mina föräldrar

Hur mycket pengar i månaden får du av dina föräldrar?
Olika, men får alltid när jag behöver . Men typ 100-500 kr varje dag

Vem är din favorit skådespelare?
Oj, det vet jag riktigt inte! Men den första jag kommer på är Blake Lively men har fler

Vilka bloggar läser du?
Mina kompisars, Kenza.se och gaybloggen.com :D

Bloggar du bara för att känna pengar och bli kändis?
Nej, absolut inte! Bloggar mest för att mina kompisar och familj ska kunna läsa

Postat av: Angelica

Hejsan Gabriella :)

Jag undrar om du skulle kunna länka mig, så kan jag länka till dig?

2009-12-26 @ 02:50:43
Postat av: Anonym

när kmr nästa del? ;D

2009-12-26 @ 19:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: