DAG 1 - PRESENTATION AV MIG SJÄLV

vart ska jag börja? jag heter iallafall Gloria Gabriella Nikolina Hilton och jag föddes en torsdag morgon i stockholm den 3 mars 1994. jag är en blandning mellan svensk, italiensk och amerikan. min mamma är svenk och min pappa är italienare / amerikan. bodde iallafall med min mamma och pappa i en lägenhet i stockholm tills jag blev ungefär 1 år, då bestämde sig mina föräldrar för att flytta till milano i italien där en del av min pappas familj bodde. men vi stannade bara där i tre år, så när jag var fyra flyttade vi tillbaka till stockholm igen. började dagis och livet rullade på helt normalt. träffade felicia när vi började i ettan och sen dess har vi ungefär varit oskildbara.
sommaren när jag var nio år fick min pappa jobb i spanien så vi flyttade dit i en månad men det gick inte som planerat så då flyttade vi tillbaka till stockholm åter igen. sen när jag var 12 år skilde sig mina föräldrar och min pappa flyttade ganska snabbt därefter till los angeles, där också en annan del av hans familj bor. vi fortsatte ha jätte bra kontakt med varandra även fast han bodde på andra sidan jorden. han kom till sverige flera gånger om året och även jag och min mamma åkte till usa några gånger kommer jag ihåg.

i februari i år tog jag mitt pick och pack och flyttade till pappa i los angeles. och det är nog det bästa som jag gjort i hela mitt liv. är jätte nöjd att jag gjorde det! och det är i mitt liv som jag är nu. där fick ni mitt liv i en kort sammanfattning..


Postat av: Mikaela mixen larsson

Ska du fira jul i sverige?:-D<3puss

2010-12-13 @ 15:22:30
URL: http://baaramiikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte berätta hur skolan är,om ni måste ha spec kläder & va skolan heter du går på :)?

jag bara älskar usa,trotts att jag aldrig vart där & kmr förmodligen inte ha råd haha^^

2010-12-13 @ 18:53:03
Postat av: Ellen

Låter ju som en saga, a dream come true typ:) hahaha. Kan du lika bra amerikanska som dina klasskompisar?:D

2010-12-13 @ 20:36:22
URL: http://porkel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: