DAG 3 - MINA SYSKON

jag har inga "riktiga" syskon, men min "låtsas" syster anser jag faktist som min riktiga syster! vi har liksom levt med varandra nästan hela våra liv typ, så därför är det precis som att vi är riktiga syskon. det är iallafall min mammas mans dotter. Nikolina Svensson heter hon och är ett år äldre, alltså 17 år och född 93. Hon är en underbar person. alltid lika glad och positiv. hon har alltid funnits där för mig och kommer nog alltid göra det, för henne kan man lita på till 1000 . hon och jag har varit med om mycket tillsammans men vi har också klarat allt tillsammans.
och det bästa av allt är att hon snart ska få en bebis och jag ska bli moster, är super lycklig! saknar henne otroligt nu när jag bor i usa , men som tur är så ska jag äntligen få träffa henne snart igen!
Nikolina betyder hur mycket som helst för mig och jag vill aldrig förlora henne! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: