Gabriellas morgonrutiner

Läsaren Julia kom med en ganska rolig idé, att jag ska berätta mina morgonrutiner på vardagarna när jag ska till skolan. Alla har ju olika! :)

Efter som jag börjar olika varje dag, så går jag upp olika tider.
Måndagar börjar jag halv 11, så då går jag upp mellan halv nio - nio.
Tisdagar börjar jag tio, så då går jag upp mellan åtta - halv nio.
Onsdagar börjar jag kvart över nio, så då går jag upp mellan sju - halv åtta
Torsdagar börjar jag nio, så då går jag upp mellan sju - halv åtta
Fredagar börjar jag halv nio, så då går jag upp mellan halv sju-sju

Men varje dag börjar jag med att duscha, föna håret och sen platta det. Bestämmer kläder och sminkar mig.
Sen rullar jag ner till köket och äter frukost. Packar väskan och gör mig iordning.
På vintern så får jag oftast skjus av mamma eller Niklas, men när det är lite varmare så cyklar jag :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: