good news

Har goda nyheter! :)
Precis när jag hade fyllt jacuzzzin med vatten och hade typ legat där i tio minuter så ringer min pappa, så jag hann inte bada nå mer.
Men mi pappa hade iaf goda nyheter, 4 Februari åker jag tillbaka till Los Angeles och den här gången så ska jag stanna i fem månader. Yes i fem hela månader!
Eftersom jag inte vet vart jag vill bo, Sverige eller USA? Så ska jag testa och bo där i fem månader :')
Åker 4 Februari och kommer hem i början/mitten av Juni.

Men nu har Felicia kommit också, vi ligger inne i mitt rum och kollar på en film på tv3 , Click tror jag att den heter.
Vi äter också resten av vårat godis som vi köpte igår, haha tjockisar!

Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: moa ♥

Hur ska jag kunna vara utan dig i fem månader ? :o



Men hur ska du göra med skolan då? (:

2010-01-10 @ 21:10:31
Postat av: ffelicisha ♥

FAAAAN GABRIELLA! :'(

Du kan ju för fan inte lämna mig här ensam, hur ska jag klara mig utan min andra halva i fem hela fucking månader ?! :o

2010-01-10 @ 21:11:55
Postat av: Anonym

Kanske en konstig fråga, men hur ska du göra med din hund ? Och med skolan? :)

2010-01-10 @ 21:12:37
Postat av: Lauren

YEEEEEES! I'M SO HAPPY

OMG, I LOVE U GABBI

2010-01-10 @ 21:13:28
Postat av: Cornelia :)

Gud vad kul! :')

Men jag kmr sakna dig fett mkt, men kan inte jag få följa med då ?! :D :D :D

Och hur ska du göra med skolan om du ska vara borta i fem månader ?

2010-01-10 @ 21:15:37
Postat av: maja

vet du, det skulle vara ganska kul om du skrev ett inlägg om typ Kalifornien eller typ en frågestund där man kan ställa en massa frågor om Kaliforninen och din resa ?! :)

2010-01-10 @ 21:38:10
Postat av: Anonym

whaaaaaat ? :o

Los Angeles i fem månader? utan mig också ?!

2010-01-11 @ 04:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: