Paradise hotel

Som rubriken lyder så ligger jag och Felicia i sängen och glor på dubbel avsnitten av Paradise hotel.
För typ en timme sen gick jag och hon ut med min bebis, Chanel det var feeeett kallt så vi ligger under täcket men vi fryser fortfarande.
Skulle ju på bio ikväll med Felicia, Krille och Anton men det blev inget för att killarna kunde inte och då orkad inte jag och Felicia gå. Men imorgon kanske :)

Vi ska väl sova snart, för Felicia ska ju till skolan imorgon och jag tänker inte följa med imorgon också ;)
Men vi hörs
Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥

Postat av: Anonym

vem hejar du på i Paradise hotel ? :)

2010-01-11 @ 22:45:46
Postat av: Gabriella Hilton ♥

vet inte riktigt, men jag gillar Cimon :')

2010-01-11 @ 23:59:40
Postat av: Anonym

vilken tjej gillar du mest då ? :)

2010-01-12 @ 02:11:38
Postat av: Gabriella Hilton ♥

haha ingen aning, men jag tycker Greta verkar vara söt :))

2010-01-12 @ 03:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: