Update

Har varit dålig uppdatering både idag och igår sorry!
Men nu ska jag skärpa mig...

I alla fall nu är jag och Felicia hemma hos mig igen.
På stan fikade vi inne på vårat favorit cafe som vanligt och drack chai latte, och efter ett tag kom Moa, Cleo och Hanna.
Satt kvar på cafet ett tag och sen åkte jag, Felicia och Cleo hem till Cleo och kollade på Vänner och åt nybakad chokladkaka, haha fyfan vad gott det var asså!
Krille, Felicias pojkvän kom och hämtade oss och så skjusade han hem oss till mig.
Så just nu sitter jag och Felicia bara här i mitt rum och har tråkigt, ska kanske åka till Krille men han vill inte komma och hämta oss och vi orkar verkligen inte ta bussen eftersom det är sviiiiiin kallt ute.

Haha, men nu ska vi ringa Krille och tjata lite på honom,
hörs senare
Puss ;*
/ Gabriella Hilton ♥



Postat av: Anonym

är det krille rahlenfeldt ? :s

2010-01-06 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: