dagens fråga 9/3

Vem är Lauren ? :)
Och jag undrar, saknar inte du din familj och dina kompisar i Sverige ?

Svar: Hehe, många som har blivit förvirrade om vem Lauren är. Så det är väl lika bra att berätta.
Lauren är den barndomskompis. Eftersom jag och mina föräldrar bodde i Los Angeles ett tag när jag var liten blev jag och Lauren kompisar. Och det blev jätte jobbigt när min familj flyttade tillbaka till Sverige. Jag och Lauren tappade kontakten. Men sen när mina föräldrar skillde sig så flytta ju min pappa tillbaka till L.A och då började ju jag åka hit några gånger om året och då började jag umgås med Lauren igen. Och nu när jag har flyttat hit igen så umgås jag och Lauren nästan hela dagarna tillsammans :)

Och den andra frågan, självklart så saknar jag min mamma och resten av familjen hemma i Sverige otroligt mkt! Och självklart mina kompisar också. Och så saknar jag Chanel också. Men den som jag saknar alldra mest är såklart FELICIA VON LISTENSTAIN ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: