101129

känns jätte skönt att vara tillbaka till bloggen igen! :)
ska verkligen försöka updatera så mycket som det går, men jag har ju faktist ett liv att leva också och så är det ganska mycket i skolan nu i slutet av terminen. massa prov, inlämningar, sports event, winter prom, cheerleading tävlingar och träningar, och alla betyg ska sättas! gaaash skolan gör mig verkligen stressad!
ska hoppa in i duschen en snabbis nu och sen ska jag kolla på desperate housewives och sova, puss mina sötnosar! ♥

favorit låten just nu:


Postat av: Mikaela Mixen Larsson

AAAW, vad glad jag blev när du hade skrivit , saknar VERKLIGEN pratstunderna med dig! men vad tycker du o m att börja maila ?



saknar dig gumman ! <3<3

2010-11-30 @ 10:52:30
URL: http://baaramiikaela.blogg.se/
Postat av: hemlig..

nu blev jag super glad! tack så mycket :D

2010-11-30 @ 22:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: