Svar på tal

... om Good morning: 23 December, 14:40
ddet ända du gör i ditt liv är att SHOPPA och spenadera pengar som dina föräldrar jobbar för, och sen får du dom och slösar upp dom på en gång! Gabriella, du borde skämmas!!! fy fan, du är en matrealist och shopoholic, du kanske inte ska vara så ego och börja tänka på andra också. Tänk på typ dom som inte har råd att hålla på som dig. Sök hjälp för fan!usch..


jag måste börja med att skratta, HAHAHA! och så måste jag fråga varför du är anynom? Om du har en åsikt så borde du stå för den också eller så kan du ju behålla din åsikt till dig själv och inte klaga här på bloggen!
Men åter till kommentaren, du säger att den ända jag gör är att shoppa och spendera mina föräldrars pengar? Jag vet att jag shoppar väldigt mkt, nästan varje dag köper jag nåt nytt! Och att det är mina föräldrars pengar som jag betalar allt med är ju bara för att jag har ju inget eget jobb eftersom jag går i skolan och mina föräldrar ger mig pengar fri villigt. Och varför ska jag skämmas för det? Det är många som säger att jag är en shopoholic och en matrealist. Okej, jag kanske faktist är det! Men jag är int beroende av att shoppa. Jag gillar det bara! Och om jag slutar att shoppa, vad hjälper det dom som inte har råd? Som tur är har jag råd att shoppa varje dag och slösa bort mina pengar. Men det är tack vare mina föräldrar! Dom jobbar väldigt hårt och dom ger mig pengar för att dom vill att jag ska ha det bra och har allt som jag behöver. För att få pengar måste man kämpa för det!
/ Gabriella Hilton♥

Postat av: moa ♥

bra där gumman! ♥

2009-12-23 @ 17:25:47
Postat av: ffelicisha ♥

väldigt bra skrivet gumman :)♥

jag finns här om du behöver nåt och det vet du

Jag älskar dig! ♥

2009-12-23 @ 17:27:08
URL: http://ffelicisssha.blogg.se/
Postat av: ...

men det finns ju faktist annat här i värden än pengar?! Och det skulle hjälpa väldigt mycket om du slutade att shoppa,för då skulle du kunna ge pengarna till dom, meeen du är ju så ego så du skulle aldrig kunna ge bort din pengar...!

2009-12-23 @ 19:00:58
Postat av: Anonym

Gabriella du ska vara lycklig att du har pengar så du överlever, skit i alla anynoma fegisar som inte kan stå för sin åskit!!!!!!

2009-12-24 @ 01:51:19
Postat av: Anonym

babe, jag finns alltid för dig här.Lämnar dig aldrig puss <3

2009-12-24 @ 01:52:09
Postat av: Daniella

Helt rätt av dig! :)(Y)

2009-12-24 @ 19:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: